muza

środa, 17 sierpnia 2016

POWRÓT?

 


   Tak, wiem, że przez dwa miesiące blog był martwy. Lepiej nie będę już więcej używać słów - przepraszam, postaram, obiecuję - gdyż wygląda na to, iż nie wiem chyba do końca co one oznaczają...
   Proszę więc, jeśli czytają ten post osoby, które chcą dalej czytać moje wypociny, niech koniecznie zostawią komentarz. Nie chcę żebrać, tylko zobaczyć, czy jesteście jeszcze zainteresowani fabułą. Mając przy sobie ludzi, którzy wspierają, pomagają radą i dodają motywacji, czuję że blog wróci do życia i będzie znów aktywny i to na długo (Lu-chan pamiętam o Tobie i wiem, że spieprzyłam sprawę). Wiem, że Was zawiodłam i słusznie by było kopnąć mnie w dupę i odpuścić sobie czytanie, zwłaszcza iż nie mam najlepszego stylu pisania, jednak ja chciałabym dać sobie i temu opowiadaniu szansę oraz prosić Was o to samo.

Jak widać szablon się zmienił. Z czerni, która moim zdaniem tylko dołowała i przytłaczała, przerzuciłam się na biel i jasne odcienie fioletu. Tak naprawdę, to prawie cały lipiec pracowałam nad szablonem - CSS stał się moją zmorą. Kiedy jeden kod działał tak jak trzeba, następny się buntował, nic mi się nie udawało, miałam problemy z Gimp'em i w rezultacie rzuciłam to w cholerę i dopiero dzisiaj się zebrałam do kupy. Znalazłszy obrazek, który służy mi obecnie za nagłówek stwierdziłam, że spróbuję jeszcze raz. Wiem, że nie jest idealnie, ale jest to dopiero mój 4-ty projekt, który ukończyłam i opublikowałam, odkąd sama zaczęłam pracować nad wyglądem swoich blogów. W jeden dzień, a dokładniej w jedno popołudnie udało mi się zrobić nagłówek, ogarnąć CSS i wszystko "dopracować". W najbliższym czasie będę jeszcze trochę modyfikować niektóre rzeczy, jednak na ten moment zostaje tak. Napiszcie czy Wam się podoba przy okazji ;3


   Jeszcze raz bardzo proszę zostawcie komentarz (nie mówię, że macie pisać epopeję, nawet proste "Ja chcę" wystarczy) JEŻELI CHCECIE POWROTU, bo i tak zabrałam się za 6-ty rozdział, z którym od miesiąca zalegam, jak Lucy z czynszem - tak to miał być suchar T^T

   Jeszcze jedno info. Zrobiłam zakładkę Opinie i Uwagi - jeśli podoba Wam się moja twórczości, lub chcecie mnie zawiadomić o czymkolwiek dotyczącym sagi, bloga, czy szablonu, a może napisać, co Wam tu przeszkadza, wszystko można zostawiać właśnie tam w komentarzach ;*


   Życzę miłego dnia ♥



10 komentarzy:

  1. Ja zostaje ^^ jak wszedłem na twojego bloga oświeciło mnie :) mocno sie różni od poprzedniego , ale ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cierpliwość, nadrobię zaległości jeśli tylko nowa szkoła mnie nie zabije, ale jeszcze póki co mamy wakacje ;p Publikację 6-tego przewiduję na poniedziałek.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. No to teraz będzie akcja!
    Jeżeli jeszcze raz uciekniesz to gwarantuje, że pogniewam się i to bardzo, ale taraz czekam aż ten blog odżyje powoli na nowe i czekam na akcje Edusia i Lu ♥
    >_<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz Kochana >,< Czas już porządnie się wziąć do pracy, bo szkoda to zaprzepaścić i Was znów zawieść ^^ Powiem tyle...Natsu będzie miał ciężkiego przeciwnika ;D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Taaak, wielki powrót! Już się nie mogę doczekać rozdziału. Jeżeli chodzi o szablon, to bardzo mi się podoba. Tak jasno się zrobiło.
    Pozdrawiam i życzę weny 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jesteś ^^ Tak miło, że mimo moich niedotrzymanych obietnic wciąż przy mnie trwacie ♥
      Nadrobię rozdziały jak najszybciej!
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. dawaj!!! chcę ten rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wzięłam się do roboty! Może poniedziałek? Zobaczymy, czy się wyrobię ;D
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Bąbelek <3
    Ja zostaję i czekam cierpliwie na nowy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yuiś *O*
      Jak dobrze, że jesteś ^^ Rozdział będzie na niedzielę, o równej 18. Pozdrawiam ♥

      Usuń