muza

niedziela, 5 czerwca 2016

LIBSTER BLOG AWARD - Po raz drugi! :D

   Nominowała mnie Lucy, co sprawia, że jest mi miło na serduszku i za co jej bardzo dziękuję ♥ Wpadajcie na jej bloga, warto poczytać, bo prowadzi świetną historię!
Pytanka:

1. Masz jakieś dziwaczne hobby? Dlaczego akurat takie?

Dziwaczne może nie, jednak nietypowym można nazwać kolekcjonowanie uroczych pudełeczek z kokardkami. Mam ich już w nadmiarze >,<

2. Kto z twoich bliskich wie o twoim blogu?

O tym nie wie nikt, poza moją najbliższą przyjaciółką (w sumie siostrą), jednak o drugim wie mój brat, mama i ciocia KLIK

3. Jaki był, by Twój ideał świata? Dlaczego taki, a nie inny?

Dla mnie świat jest idealny. Wychodzę z założenia, że choćbyśmy bardzo chcieli, świat nigdy nie będzie dla nas idealny, ponieważ nie wiemy o nim niczego. Nasza wiedza o świecie wciąż jest wybrakowana i licha, więc nie możemy wykorzystać wszystkich dóbr, jakie w sobie kryje. Tylu rzeczy nie zauważamy. Powinniśmy zastanowić się, co robimy złego światu, skoro tyle na nim zepsucia.



4. Jak myślisz istnieje ten jedyny idealny, jak tak to gdzie byś się spodziewała go poznać?

Wiem, że istnieje gdzieś ten jedyny, którego kiedyś spotkam w życiu i przypuszczam, że poznamy się w księgarni albo empiku, przy mangach xd




5. Co zachęciło Cię do oglądania/czytania anime/mangi FT

W moim przypadku nie co, lecz kto. Mój starszy brat. Kiedyś spytałam się go, czy poleciłby mi jakieś fajne anime, a on wymienił kilka i padło również FT. Sprawdziłam, obejrzałam i pokochałam ♥



6. Jaki masz styl ubierania? Dlaczego?

Luźny, wygodny i praktyczny. Często noszę za szerokie bluzy, czy koszulki, dżinsy i do tego najwygodniejsze buty świata - glany (choć przyznam, najlżejsze to one nie są xd). Wszystko jest raczej stonowane. Przeważnie czerń. Preferuję wygodę nad trendami, a poza tym płynie we mnie krew metalowca. My mamy swój własny unikalny styl ;)

7. Jak myślisz czy można dawać złoczyńcom drugą szanse? Dlaczego?

Można. Każdy człowiek zasługuje na drugą szansę. Jeżeli faktycznie żałuje i chce się zmienić, warto komuś zaufać :)

8. Jak sądzisz czy Ty i Twoi czytelnicy tworzycie wirtualną "rodzinę"? Opisz kim są dla Ciebie czytelnicy.

Oczywiście! Bardzo cenię sobie członków naszej rodzinki. Są dla mnie wsparciem, pomocą, motywacją, radą. Cieszę się, kiedy ktoś chce do Nas dołączyć i czyta moją pracę. Nie ma nic lepszego ♥

9. Jak nazywała się twoja pierwsza miłość? Dlaczego on, a nie inny?

Emm...powiem, że jeszcze nie miałam okazji się zakochać, ale w dzieciństwie był jeden chłopak, z którym do tej pory chodzę do klasy. Był i nadal jest miły, uczynny, mądry i zabawny. Wyrosłam już z tego uczucia i traktuję go jako przyjaciela. Imienia niestety nie mogę zdradzić >,<

10. Wolisz poznać sens życia i być nie szczęśliwa, czy nie znać, a być szczęśliwa? Dlaczego?

Życie prowadzi do śmierci, a po niej nie wiemy tak naprawdę, co się z nami stanie. Wdaje mi się, że każdy ma jakiś swój powód, dla którego żyje i cele, które zamierza w ciągu swojego życia osiągnąć, więc można to określić jako sens bytu.

11. Gdybyś miała spotkać się w realu z jednym Twoim czytelnikiem/czytelniczką kto by to był? Dlaczego?

Nie każ mi wybierać ;-; Z każdym chciałabym się spotkać i nie mam serca wybierać tylko jednej osoby...Proszę nie zabij mnie za to T^T



***


NOMINACJE: Nikogo niestety nie nominuję, przepraszam :(

Dziękuję Lu za nominację i gdybym mogła to bym się odwdzięczyła ;p
Pozdrawiam Rybki i do następnego ♥

P.S. Rozdział 6 pojawi się z opóźnieniem - muszę zdać historię, fizykę, polski i angielski oraz miałam wypadek rowerowy, wszystko mnie boli i nie chce mi się nic, gomene ;-;



8 komentarzy:

  1. Gdzie sie podziewasz maleńka? ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;* Przepraszam, że znów znikam, ale pracuję nad blogiem tzn. szablonem i mam chwilowy brak weny na FT. Zabrałam się za Wattpada i zatraciłam się w pisaniu o życiu xd
      Nie wiem, kiedy powrócą rozdziały, gdyż spadła mi aktywność na blogu i zastanawiam się nad krótką przerwą, by móc również poczytać czyjeś prace i wrócić z podwojoną siłą ;)
      Do 27 może mnie dalej nie być ;-;

      Usuń
  2. Spoko.
    Jakoś wytrwam (Jakoś... -_-)
    Tym czasem zapraszam na nowe rozdziały do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas czekam. Mam nadzieje, że nie zapomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh można pwiedzieć, że wróciłam xdd Zobaczymy, czy blog znów się rozkręci, wtedy może wrócą rozdziały ;)

      Usuń
  4. i znowu zniknęłam!! proszę nie bij! Niby wakacje czas żeby odpocząć żeby porobić coś na co nie miało się czasu w szkole powiem tylko tyle **wno prawda! (przepraszam za wyrazenie) i widzę że dużo nas łączy np. 4 identyczna pomysł na to mialam i 5 brat też mi polecił starszy :3 i we mnie też płynie krew metalowa mimo że się tak nie ubieram itp ale kocham metal!!! i blog masz pisać bo mi się wszystkie kończyć zaczynają mimo kilku miesięcznej przerwy weny ^-^ *-* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane! Chciałabym pisać podobnie jak ty. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę zajrzeć na mojego bloga.Chętnie przyjmę jakieś uwagi :)
    http://wysnionemorze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń