muza

sobota, 4 czerwca 2016

Ogłoszenia #3 - Wattpad, LBA i rozdział ♥

  




 Witam!
Zastanawiacie się, albo nie, dlaczego w statusie pisze, że rozdział może być w piątek, a jest niedziela...czy sobota, nie wiem jak to piszę jest dwie minuty po północy więc de facto niedziela xdd
Co do rozdziału 6-ego, krótko i na temat. Nie wyrobiłam, ale nie o tym tutaj mowa. Jak się uprę to będzie na poniedziałek, albo jeszcze w niedzielę wieczór.

   Jak jest w tytule piszę Wam o Wattpadzie, którego założyłam w kwietniu, ale ostatnio zaczęłam częściej wstawiać rozdziały. O czym piszę? Jeżeli słuchacie Black Veil Brides, to wiecie o jakie ff się rozchodzi ;3 Oczywiście OC + Andy Biersack. Na moim asku jest Go duuużo ----> KLIK  
Jeśli nawet nie wiecie o kogo chodzi, nic ogólnie nie kojarzycie z tego, co tu pisze, to nie ma w nim tak typowych elementów jak jest np. w tym fanfiku. Jest więcej historii OC - Cary, której całkowicie poświęciłam dwie pierwsze części. Są filozoficzne myśli, ale nie jest sztywno  przynajmniej tak mi się wydaję xD Bardziej przypomina książkę, w której tylko występuje BVB. 

   Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam do reszty, bo teraz będziecie czytać o LBA od Lu-chan, do której obowiązkowo macie zajrzeć (TU i TUTAJ), bo Was znajdę i naślę Shię, albo Erzę, a w najgorszym wypadku Rin, która nie wychodzi z SZAFY od stycznia >,<  
Wracając, chcę jeszcze Was prosić, w sumie to Lucy-chan o trochę cierpliwości, bo ciągle szukam blogów, które mogłabym nominować...Po mojej przerwie muszę znów wrócić do czytania błogów, co nie jest łatwe, jak ktoś wciąż dodaje rozdziały, czasem ciężko się zabrać...
 Lu, dużo weny, bo czekam na rozdziały ♥
Pozdrawiam Rybki ;)

2 komentarze:

  1. Nadrobie, nadrobie ;)
    Już wziełam się za robote! A na tamtym blogu czytałam 1 rozdział i zapomniałam czytać dalej :0 i skomentować!
    Przykro mi.
    Już chyba wszyscy byli nominowani do LBA także nikogo nie musisz nominować ;) xd
    Pozdrawiam i tule mocno (zboczuch ze mnie wiem #3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko, nic się nie dzieje jak znajdziesz czas to strzelisz komkiem, prawda xd? Nie no żartuję, do niczego przecież nie zmuszam ;)
      Jeśli chodzi o LBA, to tak jak mówisz po prostu wstawię, ale bez nominacji, trudno. Muszę coś nowego dodać, a niestety nie będzie to rozdział, bo na razie jestem obolała, bez humoru i weny, ponieważ miałam mały wypadek ;-;
      Tulę Cię i pozdrawiam równie mocno, zboczuszku ♥

      Usuń