muza

środa, 10 lutego 2016

Ogłoszenia 1#

Hej hej hej!
Może niektórzy zastanawiają się, (wiem, że nie T^T) czemu nie pojawiają się rozdziały...Cóż mam małe problemy w szkole i niesfornego leniucha, który nie pozwala mi nic napisać (po prostu mi się nic nie chce).
ALE...jeśli są osoby, które czytają w ogóle tego bloga (Lu-chan zawsze jest ^^), niech zostawią tu komentarz. Może kogoś jeszcze interesuje ta historia, bo nawet jeżeli nie pojawią się komy i tak będę pisać swoje, ale cóż...jakoś tak milej, jak ktoś mnie wesprze i coś napisze ^^

Trochę ważniejsze ogłoszenie!
Jeśli chciałby ktoś zamówić sobie u mnie one shota, niech śmiało pisze swoje życzenia pod tym postem, tudzież wbija i składa zamówienia tu KLIK !!! W walentynki pojawi się OS z Nalu, ode mnie z tej okazji (chociaż nienawidzę tego święta), więc wyczekujcie do 14 lutego ^^
No to tyle~
Bai bai ♥



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że zabiorę się za siebie i jak najszybciej coś wstawię ^^
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Dziewczyno ty masz pisać czekam i czekam na ten rozdział i doczekać się nie mogę.
    Widziałam, że mnie obserwujesz także miło było mi jakbyś zjarzala ba mojego bloga :D
    P.s nowy rozdział już jest i czekam z utęsknieniem na twój.
    ~Weeeeeeenochy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u Ciebie, ale jak widzisz jeszcze się nie "ujawniłam" xD Nadrobię, obiecuję ^^
      Dziękuję, za komentarz, Tobie również ślę wenę i pozdrawiam ;**

      Usuń
  3. Pisz rozdziały ja też mam problemy w szkole i zawiesiłam bloga, ale zawsze coś dopisuje do rozdziału bo myślę o tym. Nawet teraz dopisuje xd. Twoje opowiadania są ciekawe, fajne itp. Więc jak przestaniesz pisać bloga to Cię zabije :* wenki życzę z całego serca :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam T^T nie zabijaj leniwej Berryli, bo kto wstawi 3 rozdział? xD
      Jak czytam te komentarze, aż milej się na sercu robi i daje dużo motywacji!
      Dziękuję za wsparcie!
      Trzymam za Ciebie kochana kciuki, żebyś jak najszybciej wróciła na bloga z podwojoną weną ;*
      Arigato jeszcze raz i pozdrawiam ♥

      Usuń