muza

niedziela, 31 stycznia 2016

LIBSTER BLOG AWARD :3

Zostałam nominowana przez Lucy Heartphilię, której bardzo za to dziękuję i zapraszam serdecznie na Jej bloga ---> KLIK
Moje nominacje i odpowiedzi znajdują się poniżej~


1.Jakbyś mogła wybrać jakąś magiczną moc, jaka by ona była?

Myślę, że wybrałabym kontrolę nad czasem. Chciałabym móc cofnąć się o kilka, czy kilkadziesiąt lat i zobaczyć, jak wtedy było. Zatrzymać wskazówki zegarów i obserwować świat stojący w bezruchu lub gwałtownie przyspieszyć bieg i patrzeć, jak zmieniają się pory roku, rozkwita życie i zarazem obumiera.

2. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

Moją ulubioną bajką, jak i pierwszym w życiu anime jest Król Shamanów, którego oglądałam z bratem na Jetixie. Obejrzałabym wszystkie odcinki, ale nigdy nie mam na nic czasu T-T




3. Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą?

Ostatnio zakupiłam sobie jedną książkę i kilka mang, zresztą wydałam na to prawie wszystkie moje oszczędności -_-
Była to powieść Avy Dellairy Kochani, dlaczego się poddaliście?, 4 i 5 tom Tokyo Ghula, 3 tom Another oraz 12 i 13 Soul Eater :3

4. Gdzie widzisz siebie za 20 lat?

Ciężko powiedzieć...Od dłuższego czasu zaczynam rozmyślać nad tym, co będzie. Przyszłość jest chyba jedyną rzeczą, która zawsze mnie przerażała i będzie przerażać.
Wracając do pytania, to bardzo bym chciała pracować jako tatuażystka, w salonie mojej mamy i podróżować, duuużo podróżować ;)

5. Kim dla Ciebie są osoby czytające Twojego bloga?

Osoby bardzo cierpliwe i wytrwałe, gdyż nie mam pojęcia, jak można chcieć czytać coś, co wyszło spod palców takiej amatorki-małolaty, jak ja :) Mimo wszystko, naprawdę cenię sobie Ich miłe komentarze, rady, krytykę, a przede wszystkim samą obecność. To niesamowite, że pokładają we mnie tyle nadziei, czekają na rozdziały i widzą postępy, widzą że się rozwijam. Bez Nich nie byłabym teraz tu, gdzie jestem i nie miałabym takiej motywacji do pisania. Bez Ich życzliwości, ciepła i wsparcia, zapewne dalej skrobałabym jakieś smutasy w zeszycie i bała się otworzyć na innych. Kocham Ich, mimo że znamy się tylko z pseudonimów ;)
Dziękuję Wam wszystkim ♥

6. Czy byłabyś w stanie porzucić pisanie?

Nie. Jeśli nie miałbym wyboru, pewnie bym zwariowała. Zawsze przelewałam uczucia na papier. Od najmłodszych lat lubiłam pisać wierszyki, układać jakieś teksty piosenek. Nawet jeśli był to zwykły wpis do pamiętnika, kiedy już zwierzyłam się mu, o wszystkim, co się dzisiaj działo, czułam się o wiele lepiej.
Zawsze w moje opowiadania wplatam jakieś swoje przemyślenia, pogląd na świat. Ostatnio założyłam trzeciego już bloga, który jest odskocznią od moich historii i pokazuje więcej mnie i moich "przeżyć". Myślę, że to będzie zaczątek mojej pierwszej książki :)

7. Opisz idealnego bohatera anime :)

W takim razie, mój będzie chłopakiem :3 Musi być wysoki, mieć białe włosy, niebieskie oczy, bladą skórę, lekko zachrypnięty głos i zadziorne spojrzenie (jakie wymagania xD) Jeśli chodzi o charakter - łobuz, roztrzepaniec, dominujący i nieprzystępny *O*

8. Z jaką sławną osobistością (z obecnie żyjących) chciałabyś się spotkać?

Waham się pomiędzy dwoma osobami, ale jeśli mam już wybierać, to chciałabym się spotkać z Frances Bean Cobain - córką Kurta Cobaina.




9. Wolisz wakacje w górach czy nad morzem? Dlaczego?

Wolę wakacje nad morzem, ponieważ woda ma w sobie tą magię i tajemniczość. Nie umiem pływać, ale lubię się przyglądać. Morze jest równocześnie piękne i niebezpieczne. Potrafi nieść cię z prądem, lub pochłonąć i nigdy nie wypuścić (Taa wiem, jestem dziwna xp)




10. Jaki jest Twój ulubiony dzień tygodnia? Dlaczego?

Zdecydowanie piątek :D Pierwszy dzień weekendu ^^

11. Czy śpiewasz pod prysznicem? :D

Niestety tak i współczuję mojej rodzince, kiedy przychodzi moja kolej na łazienkę xD

***

Dobrnęliśmy do końca ^^ Teraz pora na moje nominacje:


Miałam na liście jeszcze więcej osób, ale Lucy-chan ukradła mi tyle blogów do nominacji T-T
Miłego odpowiadania na pytania życzę! Powodzenia ;**

1. Gdybyś miała możliwość przeniesienia się do książki, jaką byś wybrała?
2. Jaka jest jedna rzecz, bez której nie możesz żyć?
3. Wolisz pisać w dzień, czy w nocy?
4. Skąd najczęściej czerpiesz inspirację?
5. Gdybyś mogła napisać list, do jednego idola (żyjącego lub zmarłego) i miała pewność, że go przeczyta, kogo byś wybrała?
6. Z jaką piosenką jesteś szczególnie związana i dlaczego?
7. Jak już jesteśmy przy muzyce: Masz jakiś ulubiony gatunek muzyczny?
8. Przyznaj się, jak długo przesiadujesz w internecie? :3
9. Co skłoniło Cię do pisania?
10. Gdybyś mogła zmienić jedną dowolną rzecz na świecie, co by to było?
11. Posiadasz jaką pamiątkę z dzieciństwa, która najbardziej kojarzy Ci się z tym okresem?(Skończyły mi się pomysły T^T)
*12. Podobały Ci się moje pytanka? ^^

* - dodatkowe pytanie ode mnie :D


***

No to z mojej strony tyle~! Dziękuję jeszcze raz za nominację od Lucy-chan i pozdrawiam Ją cieplutko <3 
Myślę, że przez to  i poznaliście mnie troszkę bliżej (wieem, że naprawdę jestem dziwna xp)~



Do następnego rozdziału, który nie wiem, kiedy się napisze \(>///<)/
Mam kryzys twórczy, jeżeli takie coś w ogóle istnieje...

Pozdrawiam, Berry~




6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje, tylko jest mały kłopot. Wszystkie blogi, które czytam były nominowane. I tak nie dokońca wiem co robić xd. Czy odpowiedzieć na pytania i nie nominować, czy wypatrywać nowe blogi i je nominować?? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to już zależy od Ciebie xD Jeśli może akurat natrafisz na jakiś fajny blog, to czemu by nie poszukać? ;D

      Usuń
    2. Tylko szkoda że nie mam ostatnio czasu na nic :c. Więc nie za bardzo bym mogła szukać. Niestety ale ode mnie nie będzie nominacji :( :c

      Usuń
    3. Ja też cierpię ostatnio na brak czasu, wiem co czujesz ;-; Może następnym razem ;) Ale jestem ciekawa Twoich odpowiedzi! :D

      Usuń
  2. uuuu a czo to za zmiany :3 Podoba mi się ten szablon! (zwłaszcza że rybki na dole zostały xDD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano dziękuję, cieszę się, że się spodobał :D Czyli jednak coś potrafię xD
      Rybki to nieodłączna część tego bloga, bez nich Happy będzie głodny >.<
      P.S. Przepraszam, że jestem nieobecna, na walentynki na 100% coś wstawię ^^

      Usuń