muza

środa, 30 marca 2016

Przepraszam! Ogłoszenia 2#

No to sobie wakacje zrobiłam T-T
Nie wiem, czy mam się czym wytłumaczyć, ale jeśli mogę, to proszę o Waszą wyrozumiałość...
Miesiąc. Dobra, więcej niż miesiąc. Nie mogłam ogarnąć tyłka i dokończyć rozdziału, brak weny, szkoła, i inne małe chochliki zmuszające mnie do lenistwa.
Wszystko złożyło mi się na głowę i po prostu zawaliłam sprawę. Tak. Przyznaję, to w zupełności moja wina, jestem niezorganizowana...ale to już chyba wszyscy wiedzą xd
Dobra nie przedłużając!
Nie obiecuję, że rozdział pojawi się w ten weekend, ale na wszelki wypadek wyczekujcie, bo w ramach przeprosin chcę go porządnie dokończyć i wpuścić troszku więcej akcji. Mam również pomysł na inną historię, jednak zarys fabuły kształtuje mi się na razie przy słuchaniu piosenek, więc kiedy już będę co do niej na 10000% pewna - zacznę pisać rozdziały ;***

Dziękuję, że mimo mojej nieobecności zaglądaliście na bloga ♥ Jesteście kochani! Jeszcze raz przepraszam.

Pozdrawiam, do następnego ^^





11 komentarzy:

  1. Uff...
    Myślałam, że zapomniałaś. Jednak jesteś! Nawet nie wiesz z jakim utęsknieniem na Ciebię czekałam!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luuu, tak się cieszę, że zostałaś <3 Obiecuję, że zabiorę się w końcu do roboty xd
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
    2. Berry gdzie się podziewasz? ;-;

      Usuń
  2. Ja także czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam znowu >,< Egzaminy i te prawy, mało czasu, ale pojutrze już zacznę ogarniać ^^
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. hahah w porządku rozumiem twój ból ;) to czekam z niecierpliwością !

      Usuń
    3. puk puk i jak tam?

      Usuń
  3. Ja też tu jestem, i czekam, bo się nie mogę doczekać xd :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że tak długo musisz czekać, ale egzaminy zwaliły mi się na głowę i nie dałam rady ;-;
      Pozdrawiam i przepraszam ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wiem, co już odpisywać i jak się tłumaczyć, ale na koniec trzeciej klasy im się wymyśliło męczyć nas testami i nie miałam czasu dokończyć rozdziału T^T
      Obiecuję, że już niedługo się doczekacie tego rozdziału!
      Pozdrawiam ciepło ♥♥♥

      Usuń